неделя, 24 юни 2012 г.

Trailers #1

  Чиста фикция е да се надявам точно тези филми да се появят в родните киносалони (има някаква вероятност за "Upside Down"), но дано поне разпространението им наляво-надясно избие в появата на качествени релийзи из тракерите. Сигурно и в предложенията на "Киномания" ще срещнем някое от заглавията, но какво да се направи, слабохарактерността ми си казва думата. До есента аз не ще изтрая.

Харакири / Ichimei

  С "13 assassins" Такаши Миике ме очарова, а гледайки този трейлът, на път е да ме преочарова. Предполагам, че отново ще е пълно с невероятно красиви сцени, запомнящи се бойни мигове. Наслада за сетивата. Това очаквам.
  Изглежда, че тази му творба ще е за злочест самурай, който иска да сложи край на мизерното си съществуване, но аха да си разшири пъпа, за да видят червата му що е то светлина, и някой вземе, че го прекъсне. Извънредно каръшко наистина. 


7 days in Havana / 7 дни в Хавана

  След "Париж, обичам те" и "Ню Йорк, обичам те" е време за нова дози фрагменти. Емоции на фона на знойни красавици, танцуващи плажове, тук-там малко хаванска мизерийка. Достатъчни са, за да погъделичкат любопитството ми. А и много предвидливо режисьорите не наблягат на пурите. Убеден съм, че българите сме и им на сърце и не искат да дразнят пушачите след новите законодателни промени!


Upside Down / Паралелни светове

  Явно на Кирстен Дънст й е слабост да участва в проекти, залагащи на огромната притегателна силна на планетата ни. И докато в "Меланхолия" Майката Земя се поизсили и последва бум-тряс, то тук всичко е внимателно изчислено - на една ръка разстояние сме от паралелния нази свят. Ясно е, че се набляга на метафората, така че астрофизици могат да си спестят опяването.
    Визуално изглежда добре. Дано да няма прекалено много мелодрама, която да удави доброто ми впечатление към момента.

Няма коментари:

Публикуване на коментар