неделя, 17 юни 2012 г.

Китайщина

Попаднах на материал свързан с начина, по който се подготвят за изпити студените в Китай. Ето по какъв начин е разграфен денят им:

05:30 - 06:30 ч. - ставане и закуска.
06:30 - 11:30 ч. - самостоятелно обучение и занятия в клас.
11:30 - 14:30 ч. - обедна почивка.
14:30 - 17:30 ч. - самостоятелно обучение и занятия в клас.
17:30 - 18:00 ч. - вечеря.
18:00 - 22:50 ч. - самостоятелно обучение.


Вероятно е режимът на учащите да е силно преувеличен, но дори част от него да е истина, то определено съм респектиран. Повече от 2-3 часа на ден над учебник, аз не мога да изкарам. И гюле да ми вържат за крака, и с "Капчица" да ме залепят за стола, не виждам как ще стане тази работа. Надявам се и при китайските чеда това "самостоятелно обучение" да се характеризира с пълна концентрация иначе ще реша, че нещо на мен ми има.

 Симпатягите в действие


 Ето и още нещо, което гледах с голяма доза объркване. Отново главите действащи лица са китайски поданици. В първия момент реших, че е някакъв майтап, но после се порових тук-там. Во истина сградата се е пръкнала за 360 часа +/- някоя друга минута.

Няма коментари:

Публикуване на коментар