вторник, 15 януари 2013 г.

Наглостта няма възраст

  Безочието на бъдещия ни патриарх няма граници! Как се очаква от народа да се вслушва в думите на тази дребна душица? Къде е последователността в думите "Не бъдете роби на материалното!" и размахването на китка здравец през прозореца на луксозната лимузина "Линкълн MKZ Хибрид" с номер, забележете, В 8008 РТ. Все едно гледаме возилото на някой разглезен полуидиот. 
  Но защо ли се учудвам? Щом живеем в държава, в която е напълно нормално болшинството от  управниците да са я мутри, я доказано корумпирани, то защо да си нямаме и за "духовен" водач подобен плевел. Нека циркът да е пълен!

2 коментара:

  1. Нищо "духовно" няма в нищо вече... Всичко в този скапан свят е борба за пари, власт и суета.

    "Суета на суетите и всичко е суета" - из Еклисиаст
    Сори, че само аз, все те спамя :)

    ОтговорИзтриване
  2. А ми се ще да не е така. Според мен съществуват и такива хора, които са свели егото си до миниум (защото без никакво его ще отидем в друга крайност), раздават се и вдъхновяват. Но са толкова малко, че ми става жал.
    P.S.За мен е удоволствие да ме "спамиш"!:)

    ОтговорИзтриване