петък, 2 септември 2011 г.

Саботажът на FoxLife

Уча за изпит. Тази досадна дейност би била непоносима, ако не се извършва на музикален фон. Противно на очакваното звуците не ме разсейват. Напротив. Може би е внушение, но има два албума, които стимулират най-добре сивото ми вещество:

Clint Mansell - The Fountain OST
Sade - Lovers Rock 
Вчера реших за разнообразие да уча на друг шум. Този на FoxLife. Резултатът бе катастрофален. Не виждах какво дават, само слушах. Но нямаше и минута, в която да не изцъклям очи. Как да се съсредоточиш при тази реплики:
Ако понасяте бебето си, вдигнете ръка!
***
- Скъпа, нали скоро ходихме до Палм Спрингс?
- Не е почивка, когато вадят бебе от теб!
***
(мъжки глас)
- Тук ли е курсът за майки с бебета?
- Не се допускат мъже и бебета!
- Дори бебете?
(хор от гласове на майки)
- И ние реагирахме така. Скандално!
***
- Казах му, че са кръстили венерическа болест на мен.
- Сега те иска, защото си известна!
***
Да предположим, че съм гей еднорог. Къде бих отишъл?

Не се стърпях и реших да видя какво по дяволите дават! След като прочетох "Дневник на една бременна", съм загубил съзнание от смях!
А сега обратно към учебника! :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар